I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Marie - 10 september 2012 23:11

En del har jag fått gjort idag, som en liten promenad och inspekterat omgivningarna än är det inte höst än ute i naturen så det finns inga vackra löv än som man kan ta och fotografera men det kommer nog snart, jag hoppas bara på att jag ska hinna ta några kort. Helst några löv som går i dem röda tonerna, men det finns till och med lila löv i området fast det är ju redan lila i början av säsongen men jag har ju inte hunnit fotograferat dem, då de inte ramlat ner än. Men snart märks det i luften att det är höst då löven faller ner. Läst lite grann ur Vattenängel, som är något skrämmande handling. Annars hade jag tänkt göra några grejor innan jag kryper i säng, bland annat måste jag testa om jag kan se en hel film utan att något fel inträffar. Men jag ska också bädda sängen hade jag tänkt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards