I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Marie - 18 september 2012 23:03

Har äntligen sett klart på hela dvdboxen av Förhäxad, alla 179 avsnitt och har nu börjat att se om SATC (Sex and the city) som det också var ett tag sedan jag såg. Annars har jag följt mina vanliga program på webbtv, under veckan som gått och så har jag läst ut Vattenängeln. Den var spännande och bra men riktigt, riktigt läskig i slutet när de dök upp kopplingar till flera pedofilnätverk. Då tappade man nästan lusten att läsa vidare. Nu har jag nästan läst ut Michael Nyqvist självbiografiska bok När barnet lagt sig, och jag tycker den är riktigt bra. Synd bara att den inte var något längre. Snart måste jag hitta en ny bok som jag kan läsa, och jag vet inte vad jag är sugen att läsa om? Man hinner läsa en hel del, när näsan rinner, halsen är hes och en och annan hostattak. Då känns det rätt skönt och krypa upp i fotöljen och se någon bra såpa avsnitt eller bara läsa en stund. För att vila rösten och kroppen en stund.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards