I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Marie - 19 september 2012 23:30

Nu har jag läst ut När barnet lagt sig och den var bra till sista sidan, det var bara tråkigt att den tog slut. Nu sitter jag och funderar på vilken som ska bli min nästa bok? Annars har jag planterat om en stor blomma idag och duschade av alla blommarna jag äger, det var ett tag sedan och de gillar det verkligen har jag märkt. Det växer och frodas när de får som de vill.


Men det märks i luften att det börjar att bli dags att ta fram höstjackan, för nu börjar det verkligen kännas kallare ute. Men luften känns även friskare och behagligare att andas men om något kall. Vilket kan insperera till en och annan höstdikt? Annars börjar det snart bli dags för att ta med sig kameran ut och fotografera lite, men inte riktigt än.


Imorgon hade jag tänkt ta och börja städa, men också lite andra saker. Har även lust att besöka och fotografera ute i naturen. Eller så har jag fått höstkänslor?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards