I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Marie - 2 december 2013 23:21

Nu har jag avslutat boken som jag ägnat ett par dagar åt att läsa och jag ska nu börja läsa Laglöst land tills den tar slut, får se vad som händer på vägen men jag är i början av boken där de har hittat ett lik djupt ner i vattentornet. Vi får se vad som händer, men jag tror att detta bara är början på historien. Har precis sett klart Allt för Sverige, ligger även efter på ett par andra serier men jag vet inte vilken jag ska se först? Jag kanske börjar att se klart Bron... Annars har jag börjat på säsong 4 av Numb3rs och jag tror att jag kommer ta en paus när jag nått slutet och tar och kollar på Criminal Minds säsong 8. Just nu har jag en hel del favorit serier som har släppts på dvd, tror att jag ska önska mig några i julklapp också. Så att jag har något nytt att se på i vår också. Den hade jag tänkt på börja snart, men jag har inte ännu bestämt mig för vad jag ska önska mig - hoppas jag kan göra klart min lista efter att jag är klar över vad jag önskar mig.


Avslutade november med att julstäda men hittade inget julpynt, städade visst bort dem lite för bra. Igår hittade jag några tomtar och änglar men jag har lite mer som jag ännu inte har hittat. Min tomte i glas som jag köpte på julmarknaden förra året och sen mina små tyg tomtar. Får se om jag har hittat dem tills imorgon och att jag även har hittat min bordsstjärna till dess? Men det ska bli skönt att ha det gjort när det är klart. Sen finns det alltid en del annat som också ska göras.

Av Marie - 2 december 2013 10:15

Hittade inte låten på youtube, men jag gillar även denna låt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards