I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Marie - 13 december 2013 23:30

Jag har blivit förkyld - igen, det var visst två månader sen senast, men snart är det jul och då vill man inte vara sjuk. Om inte det vore nog så har jag ont i armen, eller ja jag orkar inte göra något med den - har ingen kraft. Så jag vet inte om jag har legat konstigt eller gjort något annat tokigt, så jag får vänta med att städa tills jag orkar genomföra den fysiskt. Jag tror att den ska bli bättre innan jag blivit frisk. Annars har jag spelat lite sims 3, i helgen ska jag testa och spela lite mer art deco, med moderna möbler - ju dyrare möbler deto nöjdare simmar plus att de håller bättre än de billigare? Vet inte om det är så alltid i den riktiga världen ? men så är det spelet i alla fall. Får se hur mitt hus kommer att se ut, efter att jag börjar bygga det? men det är i alla en av mina favorit i spelet att man kan göra lite som man vill. Sen har jag läst lite grann och valt en andra bok, ibland vill jag mer än vad jag hinner med. Men på juldagen så forsätter historian om Stefan Backman och jag hade tänkt läsa andra boken eller i alla fall hinna börja läsa andra boken Lärjungen i serien tills dess.


Sen har jag tagit en paus i Criminal Minds och sett två stycken filmen istället, The holiday och Älska mig igen. Båda filmern är bra och jag gillar dem nästan lika mycket men de sprider lite julstämning på lite olika sätt. Får se vad det blir för film imorgon??

Av Marie - 13 december 2013 13:45

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards