I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Marie - 24 december 2013 23:44

I år låg det en hel hög med böcker under julgranen, faktiskt alla som jag önskat mig. Sedan fanns det också lite andra saker som jag också hade önskat mig, men inte trott att jag skulle få. En av sakerna som jag inte trodde att jag skulle få, en läsplata måste jag lära mig lite mer hur den fungerar. Om hur man återgår till startskärmen. Annars tycker jag att det är lätt, för stunden trycker jag in hem knappen men det kan ju finnas ett annat sätt också? Men det löser jag nog snart, hade tänkt använda den till lite olika saker. Ska ta och testa den mer lite senare, har i alla fall läst en del i dag - dels ur Welcome Home som jag nästan har läst klart men också i Lärjungen som jag precis börjat med, då jag började med Welcome Home innan jag läst ut min förra bok, men jag gillar redan Lärjungen - det är bara synd att jag inte orkar koncentrera mig så pass långa stunder så att jag kan läsa boken utan att det blir lättare att titta på bilder och fundera istället. Jag och min hopplösa mage, men jag hann med julstädningen, det är något som jag är nöjd med.


UPPDATERAT


Detta står nu i min bokhylla

  • Denise Rudbergs Bara tre kan leka så
  • Cilla & Rolf Börjlinds Den tredje rösten
  • Michael Connellys Svarta lådan
  • J.R.R Tolkiens Hobbiten nyöversättning
  • Kristina Ohlssons Davidsstjärnor
  • Belinda Bauers Betraktaren

Så dessa ska jag bland annat läsa under det kommande året...

Av Marie - 24 december 2013 14:45

Detta får bli årets låt, på julafton.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards