I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Marie - 3 april 2013 22:42

Nu är det ett par dagar sedan jag senaste hade inspiration till att göra något annat än läsa, kolla in CM eller skriva i mitt skrivprojekt. En hel ny månad har börjat, och snart kan man få komma ut och fotografera vårbilder men än så länge om man inte fryser om fingrarna så kan ta de sista vinterbilderna. Tror att jag ska ta och göra en ny header med ett par av de nya bilderna. Men jag har skrivit mer än ett A4 ark sedan sist, läst klart boken som alltid blir så fruktansvärt spännande just på slutet och avslutat ännu en säsong av CM. Nu börjar jag komma in i en säsong som jag bara sett 2 gånger så jag minns inte allt som händer i den och då kan man slappna av på ett annat sätt, eller så är det bara jag som blir för rastlös ibland när jag gör såndat som jag ändå oftas brukar göra. Annars håller jag på med lite inlägg som jag tänkt släppa lite i framtiden, jag har bilder till dem men jag har ännu inte orkat fixa texten. Sen har jag även spelat lite grann, men det går även upp och ner i det med. Men det var skönt att det inte längre blåser kallt, det får det gärna fortsätta med och så att solen är framme en stund.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards