I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Marie - 9 april 2013 23:24

Här kommer några bilder på rio påskriset. Jag upptäckte en ny funktion på kameran lagom till påsk. Som jag bara var tvungen att testa. Nu är allt undan plockat och väntar på nästa påsk igen, eller ja inte detta påskris som snart åker ut efter det blommat klart.


         

Av Marie - 9 april 2013 19:02

Först kände jag mig allmänt stel i kroppen i början av helgen, sedan någonstans när vinter kom på besök och förkylningen bröt ut så orkade jag inte uppdatera här - alls. Nu hostar man upp slem, eller så börjar man hosta för att den är för torr vilket gör det väldigt svårt att sova när/om den börjar bråka när man lägger sig ner. Funderar om det var därför som de satt och sov för några hundra år sedan? Det börjar bli tröttsamt att nästan ständigt vara sjuk. Nämde jag att jag även har ont i halsen? Då är det i alla fall skönt att ha ett par böcker hemma som man kan plöga igenom under tiden man blir frisk eller ja, jag ska inte så något i böckerna bara läsa ut dem. Och ibland så får man ett ryck att skriva några rader, om inte annat när man tröttnar på att sträckläsa. Men jag hade tänk att fortsätta skriva lite senare, kanske att det till och med blir lite mer än jag skrev igår, sen ska jag även titta på lite webbtv förutom CM. Snart börjar det bli dags att leta fram säsong 6, som fortfarande är inplastad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards