I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Marie - 15 april 2013 22:29

Jag har spenderat ett par dagar nu med att kollat på mellenium serien, jag är inte helt klar med Flickan som lekte med elden är, men snart har jag även börjat titta på den sista i serien, Luftslottet som sprängdes. Får se vad jag ska se efter den filmnen, men jag valde att se om bioversionen och vänta lite med tv versionen. I brist på annat att se någon gång? Har i alla  fall bokat Hobbit som jag glömde gå och se på bio. Får se vad den handlar om? Jag har läst boken för 100 år sedan och kommer bara i håg vissa bitar, det är kanske dags att läsa om den boken snart?


Sen finns det ett par webbtv som jag missat under veckan som gått, om man är sjuk så orkar man inte med så mycket. Men nu har jag börjat få lust att se  ett par av dem igen. Som Arrow, Grey´s Anatomy, Body of Proof och Hannibal och jag fått inte glömma Criminal Minds heller. De andra serierna är det uppehåll i just nu, vilket jag tycker är synd för jag skulle vilja se dem också, men å andra sidan skulle det annars inte finnas så mycket att se i sommar som de skulle visa allt på än gång. Och då skulle jag mutra för det då. Sen finns det nog ett par till webbavsnitt som Elementry tror jag att den heter som jag också följer annars vet jag inte hälften av vad de heter eller i alla fall stavas. Är det bra så är jag kvar och tittar.


Nu är det bara två dagar kvar till sluttentan i Sims 3. Hu, jag tycker att det har varit en pärs och jag vill knappt läsa något mer i min bok. Det har nästan blivit 100 sidor idag bara för att stå ut att spela lite grann. Nu kommer det nog dröja ett par dagar innan mannen får ta sin examen, det räckte att hon skulle få sin. Sen har jag även fått lust att städa lite, jag tror att jag fick mersmak sedan sist. Får ta och sätta igång imorgon, för övrigt så skulle jag även vilja måla om. Till bland annat antikblått och så linne, tror jag. Men jag måste även måla taket sedan man ser fuktfläkar från när det regnade in. Får se hur det går/slutar? Kanske liten mer marin känsla över det hela också när det bli klart.

Av Marie - 15 april 2013 18:32

Vi vet alla att det finns 12 stjärntecken med tre beskkrivande ord om varje tecken. Visste du att man nu kan få dem orden i form av ett armband? Jo, färgen på armbandet är färgen på månadstenen om man känner till den? Annars har jag placerat dem i ordning från Stenbocken högst upp till vänster till Skytten längst ner till höger.


 

De finns bland annat att få genom lyxxa.se, de har även andra märkessmycken. Om du får lust att bära ditt stjärntecken runt din handled och visa vem du är.

Av Marie - 15 april 2013 18:22

Jag har nu spelat nästan varje dag, sedan jag köpte spelet i torsdag och det är rätt så tråkigt att vänta på att de ska gå på lektionerna och läsa sina kurser så att man tillslut får bra betyg och fortare och lättare sedan kan klättra i sina karriärer. Men jag har löst mitt lilla problem, jag sitter och läser under tiden som jag väntar på att mina personer ska göra framsteg. Jag skapade en tjej som började att läsa teknik (hon har som livstidsönskan att jobba inom polisen) så mötte hon en kille som hon blev tillsammans med, men efter en termin som de läste ihop så ringde hon honom och de förlovade sig och gifte sig innan de åtvände till skolan för i min tro vara klar med studierna. Då finns det ingenstans att han faktiskt läste någonting? I alla fall så vill han jobba inom sjukvården så han studerar vetenskap just nu. Och jag hoppas att det snart är slut och de kan ta och skaffa några ungar innan jag dör av tristess över att vänta. Då kanske man kan få uppleva fördelarna som man suttit och väntat på...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards