I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Marie - 3 juni 2013 09:00

 

bild lånad av expressen


För lite mer än en vecka sedan så var jag på Stockholms stadion och lyssnade på Bon Jovi, det var första gången som jag lyssnade på dem live, men jag har flera album med dem. Det var kul att se dem live fast man inte såg så mycket för att dels så var det väldigt många människor som var där längre än mig och sedan så var det över 31 000 andra som också var där och såg showen som gjorde att man fick nöja sig med att titta på Tv skärmarna istället, men jag såg honom 3 gånger och då såg han rätt liten ut med tanke på att scenen var rätt stor. Jag  tog aldrig med mig någon kamera, för den ena som jag äger vet jag inte om jag hade fått fotografera med och ännu har jag ingen smartphone, så man kände sig lite dum när mörkret la sig och de bad alla att lysa upp himmlen med dem. För där jag stod förblev det svart. Men när denna bild är tagen då vi sjöng Livin´on a prayer så hördes det stundtals ända till södermalm, och det är stort tycker jag. Att vi hördes ända dit. Någonstans på vänstra sidan i bilden stod jag under hela kvällen, och jag var rätt trött i bland annat fötterna och ryggen när jag blev hämtad efter showen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards