I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Marie - 5 juni 2013 18:22

Jag fick ett mejl i förra veckan om att det var lagerensning och det var först till kvarn, jag hittade både en dvdbox och en film som jag tänkt se i vintras men som aldrig blev av, då den bara visades på 4 biografer i hela Sthlms län. Jag hann då inte se den innan den slutades visas, så jag blev glad när jag hittade den bland filmerna som skulle rensas bort.



  En del av säsongerna har jag sett av Numb3ers medan den gick men jag har missat en del då den gått samtidigt som en del andra serier som jag följer. Men det blev billigare att köpa hela boxen än köpa säsongerna styckevis, så jag är glad över att jag aldrig hann göra det tidigare. Nu har jag lite serier att kolla på igen under sommaruppehållen som blir nu i början på sommaren. Bara jag blir klart med rummet snart, så det finns plats att kolla på filmerna/serierna.


Av Marie - 5 juni 2013 17:17

Jag håller ju på att renoverar mitt rum lite, och började ju med att måla om mitt rum samtidigt som jag bor i det. Det ser inte klokt ut, vad rörigt stora delar av rummet är. Då är det tur att man har ett rätt stort rum 21,5-22 kvm. Så att man kan röra sig lite grann i rummet medan större delar av rummet står i ena hörnan. Nu har jag tagit en paus, det är för varmt för att orka måla någonting inne just nu. Så jag har väl lite mer än en vägg kvar, 7,5 m med två stryckningar kvar. Vad gör man då? Åker till Ikea, och handlar lite smarta lösningar, en hylla och blomma och en rullgardin. Väldigt smart... Var ska de stå?? Just nu finns de i vårt stora vardagsrum, för jag har inte plats alls att ha de liggande här när jag inte har målat klart rummet och sakerna är på sin plats. Jag fick skjuts lite för tidigt till Ikea känns det som, men då var alla med bil upptagna.


Får väl ta och sätta igång och måla lite igen efter att temperaturen sjunker lite grann ikväll så att man kanske är klart med målandet och flyttandet i morgon kväll och göra mitt andra liggande projekt innan helgen kanske?? Jag länktar tills allt är klart... Och jag slipper leva i ett halvt rum.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards