I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Marie - 25 juli 2013 18:52

Såg en rolig atikel med så söta, roliga katter. Ett måste att spana in (om man nu gillar katter)

Av Marie - 25 juli 2013 18:32

Jag sitter och lyssnar på "Show 'Em (What You're Made Of) och längtar tills In a world like this börjar laddas ner på måndag... Kanske börjar den redan att tankas ner efter midnatt?? Det kommer ju att ta några veckor innan den fysiska exemplaret kommer från USA signerad och klar. Nej, nu måste jag lyssna på låten igen.   

Kan knappt vänta längre, önskar att albumet redan var ute. Men tills dess får jag väl ta och lyssna på låtarna, på reapet.

Av Marie - 25 juli 2013 09:30

Ännu en dag, med en ny låt från BsB "Breathe" lyssna gärna på den. Annars så var jag och tog en kvällspromenad igår, det var lite väl varmt mitt på dagen och det var skönt att svalka av sig fast knotten kommit fram. De gillar visst inte mig. Då möte jag en mamma som var ute med sin 3-4 åring. Eller ja han gick själv och hon var mest upptagen med sin smartphone. Han höll på ett par gånger att gå ut i vägbanan, och det var det enda som mamman hindrade honom ifrån. Eller i alla fall var tvungen att lämna telefonen i ett ouppmärksammat situation.


Livsfarligt enligt mig. Visa hade det bättre att vara född innan alla teknik stall all uppmärksamhet. Andra går in i glasdörrar eller lyckstolpar av samma anledning. Jag funderar på att skaffa en, men det måste finnas gränser det är ju ändå bara en telefon eller borde bara hanteras som en sådan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards