I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Marie - 28 juli 2013 23:01

Sitter och kollar på förra veckans sommarkväll i väntan på att det ska bli midnatt. Ska se om In a world like this går att få inladdad i min iPod. Men jag hoppas att det går. Sen känner jag min shopping sugen, får se om jag tar och gör slag i saken och kommer iväg. Men det skulle vara kul att åka till ett stort shoppingcenter och shoppa lite. Kommer ju inte åka utomlands i år, så detta får kanske bli mitt lilla mecka? Siktar in på utlandssemester nästa år istället. Men jag var i väg under några timmar igår över dan. Åkte över till Åland, men det fanns inte mycket att se med kraftig dimma mellan kappelskär och åland. Kapten var tvungen att tuta mer än en gång för att varna småbåtar med att det kommer en stor båt. Jag blev i alla fall jättetrött och orkade inte med mycket igår kväll. Tog och såg ett avsnitt av Numb3rs innan det var dags för sängen. För det finns ett par saker som jag är sugen på. Men tills dess får jag väl ta fram min bok och läsa lite??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards