I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Marie - 6 april 2014 23:49

Det har varit en lugn och skön helg, med en hel del sol. Åt årets första grillade mat och det var gott. Men jag har även läst en hel del bloggar under tiden också, många funderingar och tankar som ligger och mal. Kunde skingra en del av tankarna genom att ta en promenad, då jag såg årets första tussilago och blåsippor. Fast jag hade ingen kamera med mig, så det fick stå där orörda och njuta av solljuset i fred. Kanske kommer jag tillbaka senare i veckan med kameran?

Under tiden har jag i stället sett en del webb program som jag missat under veckan som gått, och upptäckt att jag inte har några kvar, så om jag vill se något mer så får jag ta och sätta på en serie i stället. Sen kan jag alltid fundera över vad jag ska göra imorgon men jag ska nog fortsätta läsa Svikaren, den är faktiskt rätt bra. Sen får jag se om jag skriver något själv i min bok också??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards