I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Marie - 13 april 2014 22:39

Nu har jag sett veckans alla webbprogram, får nog ta och kolla på en serie eller en film för det finns inte så mycket kvar att göra. Om man inte vill skriva eller spela. Men jag vet inte om jag kan få ut mig några rader, men man kan alltid prova. Det är ett tag sedan jag skrev och ännu längre sedan jag skrev om morden. Det är kanske dags att börja igen? Annars blir det ju aldrig klart, fast jag har redan början på andra boken klar - fast jag skrivit klart den första än.


Annars kan man fördriva tiden genom att läsa deckare (som jag bland annat har på mitt nattduksbord) eller spela tv-spel fast det var ett par veckor sedan sist. Fast det kan kanske få min rastlöshet att förvinna genom att göra saker som jag inte gjort på länge. Det är i alla fall värt att försöka eller så är det bara min oro som får mig att vara/bli rastlös. Men jag får snart göra något åt det för det är ännu ett par dagar kvar som jag kan gå runt och känna oro.


Får se om jag kan få ur mig något nu?

Av Marie - 13 april 2014 21:49

bilder från ikea


Här är ett annat budget alternativ, här finns något till alla. Små grupper och något större om man har plats till det. Med lite blommor, ett parasol och ett solskydd så får man det privata sfär som man vill ha under lata dagar i solen. Grupperna börjar på 795:- upp till 2975:-. Vind/solskyddet går på 129:- och blomman 149:-.

Av Marie - 13 april 2014 21:09

 

bilder från lännamöbler


Här har jag valt möbler för den lilla balkongen/uteplatsen. Med stapelbara stolar som sparar plats. Med rena linjer och smarta matrial som håller i många år framöver. Det runda bordet och metalstolen (Grytthyttan) finns också hos rum21 till paketpris på 4800 + frakt, de är något dyrare hos lännamöbler då de inte har paketpris. Dock säljs dynan till stolen hos lännamöbler och jag har inte sett den hos rum21. Det andra med sina raka linjer och detaljer i ask eller teak ett högre pris (Skargaarden). Bordet går på 5800:- och den vita stolen (finns även i svart och teak samt som karmstol) går på 2300:- och den andra stolen går på 3400:-. Jag gillar trästolen ihop med bordet fast i en annan färg.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards