I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Marie - 1 december 2010 22:30

Såg igår att Nick Carter album som släpps den andra februari har fått titeln I'm taking off. *kan knappt bärga mig*


Men nu är det kallt så in i norden, och jag är inte vidare imponerad över det kalla vädret. Det är bara i början av december, men jag har redan tröttnat, lite är väl att huden på händerna spricker sönder hela tiden pga kylan. Men imorgon ska jag bla hämta mina kläder och kolla upp lite saker, jag hade tänkt handla några julklappar till mig och sen andra julklappar. Vet bara inte vad jag ska handla?? Bruksföromål eller nöje?? Ibland är det inte roligt att hitta på julklappar, i värsta fall får jag skippa julklappar helt imorgon för att fundera vidare... Men jag har i alla fall kommit igång med mina två böcker som jag läser förnärvarande, och det börjar bli väldigt spännande men än av dem är snart slut, snart tror jag. Jag sitter och kollar på Vem tror du att du är och jag hade tänkt kolla på CM innan jag kryper till sängs. Sen får jag se, vad mer som händer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards