I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Marie - 24 december 2010 21:33

Nu är julklapparna utdelade, och efter en del frusterat öppnande så har jag nästan fått allt jag önskat mig, fast nu finns det nästan inget kvar att få på min födelsedag. *suck* Det tog lång tid att göra önskelistan, och så är den redan nästan helt använd. Vad ska jag nu hitta på? Tur att jag inte fyller förens nästa år (2011), att jag har några dagar på mig. Jag fick både filmer, en bok, några datorspel, Millenium - serien förlängd i blueray, ett par hörlurar och iPod nano och en del annat också. Annars har jag flyttar runt lite grejer på mitt rum den här veckan, försökt skappa lite ordning och reda. Det blir nog snygg när det blir helt klart.

Ska ta och läsa lite också, både i Mordboken men också i Asperger's and Girls som kom hem i veckan. Det ska bli intressant att läsa den, då det står tips och råd för tjejer med AS. Ska kolla lite också om det är något jag vill ha på mellandagsrean?? Just nu vet jag inte ens vad som finns...

Annars finns det fortfarande julklappar som jag vill ha...

Annars ha en riktigt trevlig Jul - God Jul.

Av Marie - 24 december 2010 21:02

Vad måste finnas på julbordet? 

Revbensspjäll, prinskorv, morotslåda, kålrotslåda, rödkål, julmust, rödbetssallad, janssons frestelse och en del till...


Vad önskar du dig allra mest i julklapp?

Ett par hörlurar, någon bok, ett par filmer och en ny iPod nano.

Vad klarar du dig utan på julbordet?

Dopp i grytan och risgrynsgröt.

Den ultimata jullåten?

Christmas Tree av Backstreet Boys, annars finns det andra låtar med andra artister som också går att lyssna på.

Favorit julväder?

Snö, fast inte för kallt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards