I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Marie - 8 december 2010 23:18

Dagarna går fort nu. Det har redan var andra advent, och jag håller på som bäst med att julpynta. Det är en hel del som ska upp, samt att det ska städas, men hade även tänkt fixa lite i mitt eget rum också. Gjorde klart en korg, tidigare i veckan som lyser, lägger kanske upp en bild senare?? Annars har jag haft riktigt ont i magen, (som vanligt) fast för ett tag sedan så tröttnade jag och gick till doktorn och fick mig en diagnos. Fast det tar inte bort smärtan och tabletterna jag fick, ska bara ätas vid extrema fall, så magont skulle gärna få försvinna. Helst nu. Men jag har i alla fall försökt små städa och läsa lite idag fast jag hade sporadisk smärta. Fast jag hade tänkt både läsa lite mer, försöka städa vidare men även börja med mitt rum också imorgon, får se om något av det blir klart? Annars hade jag tänkt försöka börja köpa julklappar den här veckan. Det är ju inte många dagar kvar nu, och jag gillar inte att vara ute i sista minuten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards