I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Marie - 14 december 2010 20:45

Nu har jag börjat att damma av och städa på mitt rum *inte kul* men jag hade tänkt ta och dammsuga innan helgen i alla fall, för samtidigt håller jag även på att tanka musik till iPoden och snickrar ihop det sista på min önskelista. Det vill säga, det går inte så fort, men jag hann i alla fall damma av det värsta idag innan Wallander:Läckan började. Ska nog ta och fortsätta lite senare. Sen har jag även inte många sidor kvar i De ensamma, det ska bli så roligt att börja med en ny bok för en gång skull. Annars har jag äntligen börjat handla julklappar, det mesta är beställt, men jag ska komplittera det sista i början i nästa vecka, sen får det bara var lugna dagar kvar till julafton om jag får önska. Nu har jag bara någon grejer kvar och sen är jag nöjd, eller ja i nästa vecka hade jag tänkt möblera om lite på mitt rum, så här i juletid. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards