I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Marie - 4 juni 2010 23:29

Oj, det märkte jag aldrig att det var albumet och inte dvd som jag länkade till. Men det får vänta lite tills i höst. Lite ska man länkta lite efter också, för den kostar ju också 700 kr plus frakt (dvd), så det får bli en senare fråga.


Jag har inte mått något vidare den här veckan, (i brist på inlägg) magen har bråkat igen, men värst har det ändå varit idag, får nog inte slarva med bakerietabletterna, för det är då som det blir värre. Annars har jag spelat en del idag, Drömjobb är verkligen jätteroligt. Det finns tex tvättmaskin och torktumlare, så ja man kan tvätta! Förutom att det finns en massa roliga jobb som man ska fixa en massa problem. Som att vara brandman och släcka eld, eller frisör och välja frisyr och kläder. Men jag ska nog försöka städa lite i helgen, det jag inte orkade med tidigare i veckan. Annars funderar jag på att åka och titta på lite kläder nästa vecka, nattlinne och kanske capribyxor, igår kom det hem en ljus kjol och topp. Vilket fick mig på humör till att resa någonstans. Sen finns det annat att titta på också, men det skulle vara kul att åka tillbaka till Spanien. Men nu ska jag nog ta och spela lite, innan jag läser några sidor. Det är en dag imorgon också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards