I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Marie - 9 juni 2010 22:59

Det blev en sväng ner till centrum idag,


Kappahl - tunika

Dinsko/ECCO - sandaler

Clas Ohlson bla myggfönster

men jag får åka tillbaka imorgon och byta en sak. Såg inte förens jag kom hem att jag köpt insektsnät till dörr istället för till fönster. *suck* Men det känns skönt med lite värme och sol. :) Det får en att länkta efter mer... Får se vad som händer mer imorgon?? Men idag så hörde jag Bigger (BSB) när jag stod inne i provhytten, kunde inte hjälpa att börja dansa lite. :) Annars har jag gått en stund på maskinen idag, det har inte blivit så mycket sådan träning sedan jag började promenera, och som tack fick jag mjölksyra rätt snabbt. Synd att man inte använder samma muskler när man trampar som när man går. Har en del planer inför helgen, får i alla fall ta och avverka ett par. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards