I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Marie - 29 juni 2010 23:29

Jag har de senaste dagarna försökt sitta en stund i solen, det är rätt skönt - men nyttigt också. Men nu har jag lust att titta förbi centrum också, får se vad jag kan hitta på därnere?? Jag har lite önskemål, får se om det blir av?? Annars kan man fortsätta att drömma om nu hetan kommer att stanna??? Men annars är det rätt skönt, men det är ännu skönare att ta en kall dusch a la medelhavet för att kyla av sig. Annars har läst en del idag, det är rätt spännande när det försöker hitta en mansperson som dog på 70-talet, ur ett skelett - Mannen i sjön. Men nu är det snart CSI:NY och än har jag bara nätshoppat - istället för fönsertshoppat, fast det skulle snart vara kul att beställa någonting.

Av Marie - 29 juni 2010 23:19

&hl=sv_SE&fs=1&">

&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">




Kan man lyssna på AJ Mr. A fast med hela bSB då de har spelat in den. Det svänger riktigt bra om bSB version. ;) Kolla in den versionen, snarast....

Av Marie - 29 juni 2010 23:11

På midsommarafton, åt jag en del sill, tårta, jansons frestelse och prinskorvar. Sen provade jag på lite pilkastning också, det gick så där. Inte lätt när man kastar för första gången. Annars såg jag en rådjurskid med mamma som gick och betade medan det speladet övgått till dart. Själv gick jag in efter ett tag och kollade på Nina Frisk. Sen blev det lite korvgrillning innan det blev dags för sängen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards