I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Marie - 22 juni 2010 22:53

Jag är just nu intresserad av följande böcker:

Venedigkonspirationen av Steve Berry - älskar hela hans serie

Gamla Stan-mord av Lars Bill Lundholm

Gatans lag av Michael Connelly

Av Marie - 22 juni 2010 21:46

Snart är det ju midsommar och det är så härligt att sitta en stund i solen och drömma sig bort lite, till sydliga bredgrader där vinden är lite värmare än här. Där man kan äta grillad tonfisk och svärdfisk, mums. Och allt som man kan utforska och titta på. Funderar på att färga om en gamal klänning som har blivit utblekt (5 år på nacken) till turkos igen. Får se om jag gör det innan eller efter midsommar ??? fast först måste det inhanlas färg och salt. Ska nog ta och passa på och handla nya duschringar och annat smått och gott. Annars läser jag i två olika böcker just nu, Mannen i sjön av Arnaldur Indridason och Revolutionary Road av Richard Yates. Det finns en hel del spännande böcker att läsa just nu, men det blir även en spännande bokhöst. Måste ta och handla lite mp3-böcker inför sommaren, då jag börjar få ont av böcker att lyssna i iPoden när jag är ute och går. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards