I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Marie - 5 augusti 2010 23:38

Jag hade tänkt ta och visa några nytagna foton, men först hade jag tänkt ta och uppdatera min Adobe Photoshop Elements till nr 8, finns en hel del användbara vertyg som jag saknar i min (version 4) men det kan ändå bli någon bild under tiden, jag har vart ute och promenerat och tagit en del ny bilder, men jag har även gjort lite annat sedan jag sist var här. Annars hade jag tänkt ta och beställa en sak om några dagar, tänk vad lite man handlar efter man ger sig själv köpförbud. Då handlar man bara det man verkligen vill, men nu börjar det nog bli dags för tv-serien som jag nämde för lite mer än en månad sen.... 

Av Marie - 5 augusti 2010 23:21

Nu är det ett tag sedan sist, och det börjar så sakteligen bli höst. Det märks väldigt tydliget efter det regnat. Och jag har på kort tid läst ut två böcker, en av dem är Hundraåringen som försvann ut genom ett fönster - det är rolig, och påhittig med vad man lösa problem på. Sen är jag även mitt i Den dubbla tystnaden, en riktig deckare, var ett tag sedan jag läste en sådan. Får nog ta och läsa en till deckare efter den här. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards