I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Marie - 2 februari 2011 22:43

Snart så är Nicks album på väg, kan knappt vänta att få höra den. Undra hur annorlunda det kommer att vara sen hans första? Den som väntar får se, antar jag. Annars sitter jag och kollar in Sherlock på webbtv, den är ganska bra tycker jag fast de har modarniserad, med mobiltelefoner, internet och blogg, fast den är rätt kul också. Andra avsnittet kommer på söndag av tre, är nog värt att kolla in. Sen har jag även börjat på en annan bok, mer för att jag inte hittade den första tillräckligt snabbt, men den är spännade om inte ännu spännande än den som jag först läste. Sen får jag se vad som händer i min roman, annars hade jag tänkt ta och fortsätta städa upp. Är snart helt klar, det är några små saker som ska bort, och andra som ska städas undan innan jag är nöjd. Men nu ska jag forsätta med serien, kolla på något SATC avsnitt läsa någon sida. Har några funderingar kring morgondagen, men jag får se.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards