I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Marie - 6 februari 2011 23:04

Det blev inte alls som att jag trodde att det skulle bli idag, men det kan jag alltid göra imorgon. Har i alla fall kollat på I rymden finns inga känslor, och den var väl inte 100 % korrekt men ändå lite rolig på sina ställen. Men nu sitter jag och kollar in lite webbtv, inför veckans nya avsnitt. Det är alltid spännande att se Spårlöst, får se vad det blir något mer? Annars finns en del som ska fixa men så har jag fått en sådan stor lust att åka och hälsa på min farmor. Får väl kanske ta och hälsa på i veckan som kommer. Annars är jag bla spänd inför paketet som snart är här, dels för hur det kommer att låta men också för att det var ett tag sedan jag såg den konserten, länktar verkligen tills de kommer. Annars har jag annat på gång också, hoppas verkligen på att det blir av. För jag vill så gärna. Om inte annat så kan jag drömma mig bort en stund, men nu ska jag fortsätta. Sen har jag lite och läsa också, och fundera kring.

Av Marie - 6 februari 2011 14:07

Vilken trevlig överraskning. Tog och kontrollerade statusen för mitt paketet med I'm taking off av Nick Carter och This is us med Backstreet Boys, och de anlände sent igår till Arlanda, och sorterats. Så jag kommer nog få paketet tidigare än jag trott. Får se vad som händer med paketet imorgon? Kanske är det klart för uthämtning på måndag eller tisdag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards