I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Marie - 25 februari 2011 23:04

Så var det dags för årets mekka för bokälskare - bokrean slog upp sina portar, men jag var tvungen att att vänta med inköpen tills jag slutat jobbet. Som går ut på att packa, och packa lite till, kanske inte världens roligast bla när man lätt gör illa sig på högarna av kartonger. Men annars har jag försökt läsa lite gran, håller på att läsa i ett par böcker samtidigt nu, mest för att jag inte orkar vänta tills jag läst ut den som jag höll på med förra veckan. Men annars ska jag ta och städa imorgon och kanske också försöka sy lite? Allt man väl inte göra, men man kan i alla fall försöka?? Annars ska jag försöka ta och skriva lite på min bok men även krypa upp i min fotölj och läsa lite hade jag tänkt. Annars finns det väl tusen andra saker man också ska göra. Listan tar ju aldrig slut. Men nu hade jag tänkt ta och skratt en stund till Karl P som medverkar i programmet svt.se/en_idiot_pa_resa. Bland det roligaste jag sett på år och dar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards