I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Marie - 28 februari 2011 21:55

Jag har inte gjort så mycket idag, helgen blev rätt intensiv - speciellt ljudvolymen. Som nästan överröstade tv hela kvällen. Men idag har jag läst lite och även kollat klart på en film, som jag började med i helgen Roxanna, den var helt okej och även rätt rolig. Fast nu hade jag tänkt se lite webbtv, men sen ska jag nog ta och titta på Eat, Pray, Love igen, en av mina nya favorit filmer och under tiden ska jag ta och planera lite gran, ibland behöver man det också. Imorgon finns det saker som jag ska försöka göra, som att ta en promenad - fast jag tycker att det är för halt. Kan ju alltid ta och träna lite i inomhus också. Annars finns det andra saker som jag måste göra, men även annat som är mindre roligt. Men jag hoppas att jag har bestämt mig tills imorgon, istället för att skjuta upp beslutet hela tiden, även det är jobbigt ibland när man kan fatta ett beslut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards