I huvudet på Aponi

Alla inlägg under januari 2012

Av Marie - 3 januari 2012 22:55

Så var det dags att åkergå till det normala igen, att gå och lägga sig i normal tid. Nu när en ytterliggare storm är på väg, det tycks avlösa varandra nu i avsaknad av riktigt kall vinter. Jag sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon? Jag tror i alla fall att jag har bestämt mig nu, en brun tröja med en lila t-shirt. Funderar på att kanske se någon dvd imorgon, men jag vet inte vilken än? Sen ska jag fortsätta mig boken, som snart är slut. Det är inte många sidor kvar nu, så den borde vara utläst innan trettondagsafton (fredag) annars har jag lust med lite saker, men dem ska jag nog vänta med att göra tills nästa vecka, tror jag. Såg några Khom loy flyga iväg på nyårsafton, mycket tystare än raketer. Jag gillar denna stillsammare nyårsafton, om den inte orsakar några bränder heller. Får se vad jag tar och hittar på imorgon? Men nu har jag lite att göra, innan det är dags för boken och sängen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards