I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

13-04-15

Av Marie - 15 april 2013 22:29

Jag har spenderat ett par dagar nu med att kollat på mellenium serien, jag är inte helt klar med Flickan som lekte med elden är, men snart har jag även börjat titta på den sista i serien, Luftslottet som sprängdes. Får se vad jag ska se efter den filmnen, men jag valde att se om bioversionen och vänta lite med tv versionen. I brist på annat att se någon gång? Har i alla  fall bokat Hobbit som jag glömde gå och se på bio. Får se vad den handlar om? Jag har läst boken för 100 år sedan och kommer bara i håg vissa bitar, det är kanske dags att läsa om den boken snart?


Sen finns det ett par webbtv som jag missat under veckan som gått, om man är sjuk så orkar man inte med så mycket. Men nu har jag börjat få lust att se  ett par av dem igen. Som Arrow, Grey´s Anatomy, Body of Proof och Hannibal och jag fått inte glömma Criminal Minds heller. De andra serierna är det uppehåll i just nu, vilket jag tycker är synd för jag skulle vilja se dem också, men å andra sidan skulle det annars inte finnas så mycket att se i sommar som de skulle visa allt på än gång. Och då skulle jag mutra för det då. Sen finns det nog ett par till webbavsnitt som Elementry tror jag att den heter som jag också följer annars vet jag inte hälften av vad de heter eller i alla fall stavas. Är det bra så är jag kvar och tittar.


Nu är det bara två dagar kvar till sluttentan i Sims 3. Hu, jag tycker att det har varit en pärs och jag vill knappt läsa något mer i min bok. Det har nästan blivit 100 sidor idag bara för att stå ut att spela lite grann. Nu kommer det nog dröja ett par dagar innan mannen får ta sin examen, det räckte att hon skulle få sin. Sen har jag även fått lust att städa lite, jag tror att jag fick mersmak sedan sist. Får ta och sätta igång imorgon, för övrigt så skulle jag även vilja måla om. Till bland annat antikblått och så linne, tror jag. Men jag måste även måla taket sedan man ser fuktfläkar från när det regnade in. Får se hur det går/slutar? Kanske liten mer marin känsla över det hela också när det bli klart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards