I huvudet på Aponi

Alla inlägg under december 2013

Av Marie - 20 december 2013 22:51

Nu är det inte många sidor kvar i Laglöst land, och det har hänt en hel del under dem lite drygt 454 sidor som historian utspelar sig på. Den börjar med en del frågetecken men under resans gång som vävs två historier ihop och den slutar inte alls som det såg ut för mer än 50 sidor sedan. Utan den ser ut att sluta på ett sätt som personen som blir kvar helst inte hade velat vara med om. Kommer snart börja med en ny bok - Lärjungen, får se vad jag kommer tycka om den. Men jag gillade Laglöst land fast jag tycker att det tog lite väl lång tid innan jag blev klar med den. Jag läste inte så fort som jag kan, om jag gillar någon handling. Sen efter jobbet idag så var jag och handlade de sista julklapparna och då passade jag även på att handla min något försenade födelsedagspresent. Jag fick ett presentkort för ett antal månader sedan, och undrade vad jag skulle handla för dem? Sen kom en bok för några veckor sedan Welcome Home av Leila, jag ska ta och läsa den senare men just nu luktar den väldigt instängt. Man blir lite illa mående när man bara ska bländra i boken. Så jag ska nog ta och lägga den på vädring. Så går det nog att bläddra i den sen. Under tiden ska jag nu ta och kolla in ett avsnitt av Alla är fotografer medans jag väntar på att boken ska sluta lukta...

Av Marie - 20 december 2013 22:19

Ligger lite efter på dagens låt i julkalenden, jag har inte orkat lägga in någon då det är lite pilligt att välja och om man då är trött så är det lika bra att lägga ner ens det minsta försök. Men nu försöker jag mig på att uppdatera listan. Ska försöka lägga ut till och med idag i alla fall. Hade även tänkt göra en ny header men när det inte finns någon snö, så lägger jag ner även det projektet. Kanske att jag lägger upp förra årets header iställer om jag vill ha lite vinterbilder?? Annars ska jag väl ta och börja städa imorgon, det tar ett par dagar när man gör allt i olika steg, men jag ska nog bli klar innan jul - det är min målsättning.

Av Marie - 20 december 2013 21:00

En klar favorit, hörs i slut scenen av Criminal Minds säsong 8. Först var tjejen som sjunger  med och spelade i ett avsnitt och nu skriver hon låtar istället. Den första var med i slut scenen i säsong 7.

och den första

Av Marie - 19 december 2013 22:15

En annan låt som finns med i Gossip Girl, första gången jag hörde den.

Av Marie - 18 december 2013 22:15

Här kommer en annan jullåt,  som jag också gillar den är lugn och fin som man kan skriva till...

Av Marie - 17 december 2013 22:00

Här kommer en version finns dock en annan också, som är lite äldre.

Av Marie - 16 december 2013 22:45

Så var det dags igen...

Av Marie - 15 december 2013 11:00

Här är ett klipp från en av låtarna från album som jag laddade ner från iTunes idag, efter ha fyllt på min pott.

Min favorit ännu, finns inte att lyssna på än...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards