I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Marie - 10 juli 2014 21:45

Jag har tagit en paus från all solande under resten av veckan, jag har solat alldeles för mycket från hur jag normalt brukar sitta inne eller i skuggan. Så jag tar nu semester från solandet tills nästa vecka hade jag tänkt. Men det är inte det enda som jag tar en paus ifrån, jag har missat en hel del webbtv under den veckan/veckorna som jag har suttit och plöjt igenom Private Practice. Så jag tänkte ta paus av två skäl:

  • Dels börjar en del program snart att försvinna....
  • Sen vill jag ha något att återkomma till som aldrig kan förvinna...

Idag har det varit väldrigt varmt, och jag har ägnat en stor del av dagen inomhus. Jag flyr solen just nu, det har blivit lite för mycket och jag älskar inte solen så mycket att jag kan ta en paus ifrån den. Istället sitter jag och lyssnar på X av Ed Sheeran och jag gillar det här albumet. Så jag tänkte kanske börja titta på PP under morgondagen eller senast under lördagen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards