I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Marie - 31 juli 2014 22:39

Ikväll har jag sett avsnitt 2 & 3 av Weissensee, en bra serie men det är ett bra krångligt ord att stava till. Så nu är jag mer än redo för nästa avsnitt som visas på söndag. Och som jag sa när första säsongen visades förra sommaren, så finns det ett par personer i denna serie som jag inte gillar alls. De är helt oskyldiga när de blir tagna med byxorna nere, men i mörkret agerar de ostört. Fast de inte är mycket bättre själva. Men förutom att jag tittar på en serie med personer i som jag inte ger mycket för, så finns det snart inget kvar att plocka undan. Allt jag kan göra förstunden har jag nu gjort, vilket betyder att det börjar bli dags att gå vidare till nästa steg. Jag borde snart vara klar helst innan helgens slut, för jag har tänkt göra annat också. Helst vill jag ha hunnit med att läst ut åtminstånde en av de böcker som jag håller på att läsa.

Men under tiden som jag funderar på vilken film jag vill se, eller vilken av mina böcker som jag vill läsa ut först så finns det även annat som upptar mina tankar just nu. Men jag har inte bestämt mig helt, inte än i alla fall.

Vissa saker ska man eller bör man tänka lite extra på innan man fattar sitt beslut. Om jag ens vet då vad jag vill?

Av Marie - 31 juli 2014 09:00

De sista bilderna. Jag tycker de säger allt.


     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards