I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Marie - 2 november 2013 22:53

Jag har i några dagar gått igenom min text redigerat, korrektur läst och skrivit helt nya avsnitt vilket tag sin lilla tid. Efter åt är man rätt slut och har ingen lust att skriva lite tid. Då kan det bli svårt att hitta något att skriva om. Jag satt och gick igenom och arbetade med över 7 sidor text igår, så man var uppe i varv när det var dags att sova. Man ville bara fortsätta att skriva. Får väl ta och göra det nu istället, då jag inte har läst så många sidor än. Jag har även rensat huvudet med att läsa en hel del i Inkräktaren som börjar ta slut. En bra bok gör ju det tillslut, en dålig vill man helst inte ens ha börjat med - för man står ju då knappt ut med den tills man kommit till slutet. Av att man blir mer än uttråkad på boken, men har man börjat med den så ska den läsas ut för ibland så kan det blir bättre i slutet fast vägen dit är lite väl lång ibland. Annars har även hunnit städa mitt rum, något jag påbörjade när jag var sjuk och inte orkade så mycket, dock börjar jag känna av halsen igen. Får se vad som händer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards