I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Marie - 10 november 2013 17:56

Sitter och kollar på lite webbtv, igår såg jag filmen Kärlek på menyn. Det är inte första gången, men den är rätt bra och det var ett par år sedan sist. Men den var lika bra som den var senast jag såg den. Annars har jag nu börjat att se säsong 3 av Numb3rs, än har jag inte hittat något fel som är så skönt. Nu kan man luta sig tillbaka och bara njuta. Jag ska nog se något till avsnitt ikväll, men innan dess har jag ett par avsnitt kvar att titta på webbtv. Men jag ska även försöka göra lite annat också, som ett kollage som kom jag fick upp bilder till för några timmar sedan. Men annars har jag precis sett men framförallt lyssnat till Show me what you made of med Bsb, live. Det är tydligen på väg hit inom några dagar men tills dess får man njuta med att höra dem sjunga akustikt. Tycker nästan att de ska göra ett helt album som går i den här stilen.


Av Marie - 10 november 2013 16:11

I slutet på veckan så laddade jag ner Shane Filans nya album, förstår mig inte på cdons priser ibland. När det kan vara mer än dubbelt så dyrt att beställa albumet i fysisk form än att ladda ner den efter att man köpt den. Jag har ännu inte lyssnat på alla låtar då jag framförallt har lyssnat lite medan jag har försökt somna in till att lyssna på låtarna. Men det finns ett par av låtarna som jag gillar redan nu, det svänger om en hel del av dem. Och jag kan knappt vänta tills det kommer någonting nytt, att lyssna på.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards