I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Marie - 25 november 2013 22:51

 

Idag släpptes biljetterna till Bsb konserter i Sverige och jag trodde ett tag att dem till Hovet var slut då man bara kommer åt dem via en ny sida som är mindre än 24 timmar för att minska att det kommer ut på svarta marknaden. Ända målet är väl bra, men när jag trodde att det inte skulle bli någon konserter för mig för att biljetterna var slut - den var jobbig. Efter mycket om och men så såg jag sen att det fortfarande fanns plats, och att jag nu ska sitta på sektion A9 fast närmare scenen än jag gjorde både 2008 och 2009, det tycker jag ska bli kul sen gäller det bara att ta med kameran också. Förutom det så har jag läst lite i Gengångare och nu är det inte många sidor kvar, det är kanske 60 sidor kvar nu och då brukar det också gå undan att läsa. Så jag är nog klar med den snart om jag inte tar och sätter igång och skriver lite till min "bok". Jag har lagt in text under större delen av dagen och det kommer jag att fortsätta med tills det jag har är slut för idag. Nånting måste man ju göra imorgon också...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards