I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Marie - 29 november 2013 23:36

Jag börjat läsa boken ett laglös land, men samtidigt så håller jag på med en annan bok så jag läser lite vid sidan om allteftersom när jag inte skriver eget. Och jag har nu skrivit ett par sidor dem senaste dagarna, men jag har även börjat klicka hem lite julklappar, gillar inte att stressa. Men det är en person som jag ännu inte handlat/kommit på vad jag ska ge bort? Men det är skönt att redan har börjat handla julklappar och ju fortare det är avklarat desto mer tid finns till att börja julstäda. Jag började för några dagar sedan att rensa bort och plocka undan och jag hoppas att jag är klar innan advent för jag hade tänkt ha ett par av julsakerna fram tills dess. Årets amarylis är inköpt, nu ska jag bara fortsätta julstäda så kanske, kanske det känns som att det är första advent på söndag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards