I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Marie - 3 september 2013 23:30

I några dagar nu så har frågorna snurrat i mitt huvud och jag har inte riktigt kunnat sitta still i längre stunder, ibland är det jobbit när man blir rastlös men det är fortfarende ett par saker som återstår och det finns visa moment som jag inte riktigt blir klokare på heller. Så istället så har jag börjat squats ett par stycken om dagen, idag kom jag upp i 100 stycken får se om det blir lika många imorgon och hur det går i Pansarhjärtat som jag för tillfället läser. Det tar lite längre tid att läsa om man även blir rastlös och inte riktigt orkar koncentrerar sig under längre stunder och för att jag även håller på att läsa en annan bok samtidigt. Den handlar om digitalkameror, hur inställningarna kan användas till och vad det betyder till hur man jobbar i bildprogramen. Jag känner mig om något splittrad...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards