I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Marie - 29 september 2013 23:39

Ska ta och kolla på Elementry innan det försvinner imorgon, jag har missat att kolla på det i veckan. Haft så mycket annat att göra, men jag måste se den innan den "försvinner". Sen har det släppt lite angående skrivandet, och jag börjar skriva mer och mer - nästan lika regelbundet som innan jag allt på hyllan och tog semester ifrån det för att jag inte visste hur jag skulle få ner mina funderingar på pappret. Det blev att jag låste mig, istället för att få skapa fritt. Och jag tappade även bort vissa delar av handlingen som jag inte hade nerskrivet i stolpar, förhoppningsvis så kanske boken inte blivit bättre med det matrial som gått förlorad utan den har förändrats och blivit bättre än vad som var tänkt från början. Men vem vet, då matrialet inte längre finns. Men annars har jag även läst lite ur Terror, det kändes lite olustigt inför igår med båtresan då Terror handlar om att Gotlandsfärjan sprängs. Men när jag väl gick upp på däck och andades in frisk luft så gick det över, då kunde jag släppa tanken på att båten i boken sprängs. Men nu tror jag att jag ska ta och skriva några fler rader och kanske börja kolla på elementry...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards