I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Marie - 16 september 2013 23:13

Har snart dammat klart, boken är snart utläst men kan ana slutet... Jag har klippt mig för det 3 kvartalet i år, och jag sitter och funderar på vad jag ska ta och göra i veckan. Om jag ska hitta på något extra eller ta den någon annan veckan? Annars finns det lite nya webbtv avsnitt att gå igenom. Och sortera upp ett par saker, sen känns det som att hösten har gjort sitt intåg - det regnar. Och då kommer det på sin plats att krypa upp i soffan och tar fram en bra bok medan regnet slår mot fönsterrutan. Och lämnar efter sig en kylligare luft som sänker sig över landskapet i form av dimslöja.


Min nästa läsning kommer att bli Vargsommar, kort och gott. Men snart är jag nog klar med ett par saker som jag har se till att få gjort och iväg innan slutet av veckan, det har irreterande nog skjutits upp alldeles för länge.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards