I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Marie - 9 september 2013 18:37

 

bonaparte


Jag har inte känt mig inspirerad till att skriva här på några dagar, vilket kanske har märks av mina brist på inlägg. Först så hittade en lägenhet, som tillsist inte blev någonting av men man kan ju alltid hålla upp ögonen för andra lägenheter nu när jag vet mer om vilken typ av lägenhet som jag är intresserad av, sen har jag också blivit mer intresserad av inredning som jag verkligen får använing för när jag spelar Sims 3. Men det är något som jag inte tyckte var så roligt för bara några veckor sedan, då fick det bara bli något men nu kan man nästan "se" framför sig hur resultatet kommer att bli vilket gör det hela mycket roligare än innan. Sen blir man även inspirerad av att kolla i en tidning, söka runt på nätet eller genom att kolla på en film - följa en serie hur de valt sin inredning...


Så jag gick tillbaka till något som nästan är lika roligt - fylla på höstgarderoben. Håller på att gå igenom det jag gillar och plockar sedan ut det jag ska ha efter det. Det är ju lite att bestämma sig för, och det blev lite lidande speciellt under de två veckor som jag ägnade mig åt helt andra saker, men nu är jag nästan helt klar. Åtminstånde av en del av kläderna då de inte kommer från samma affär.


    

ellos

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards