I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Marie - 23 september 2013 21:18

Jag har lagat mat idag, skördepasta. Lyckades skära ett lite sår över nageln, vilket ledde till att det tog lite längre tid att laga maten, när jag väl gjort rent och hittat ett plåster i sårets storlek. Innan jag satte igång med maten så tog jag och slängde in en tvätt, så blev klar ungefär samtidigt som maten. Nu har såret läkt så då skippar jag plåstret. Har kollat på ett avsnitt av Numb3rs och satt igång och skiva lite igen. Det går mycket lättare att skriva nu, när vad det har gjort på ett tag. Kanske för att man är inspirerad?? Får se hur länge det flytter på tills det tar stopp, som det gjorde sist. Annars funderar jag på att beställa hem halvädelstenar och lite andra saker och tillverka lite egna armband bland annat, kanske att man även ska försöka sig på halsband också?? Vi får se hur pass insperarande jag blir och vad jag tar och beställer för något??


Men tills dess så ska det skrivas lite till, och kanske också se något mer avsnitt av Numb3rs. Sen får jag se hur mycket jag har skrivit tills imorgon? Annars om jag tröttnar en stund på skrivandet så har jag alltid lite att kolla in på veckans webbtv.

Sen kanske det börjar bli dags att inhandla ett till par jeans?? Det börjar nog bli dags för det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards