I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Marie - 14 november 2014 23:33

Idag har jag fått gjort lite av vad som jag har nämt i ett par dagar nu och det känns skönt att göra saker ibland istället för att säga att man ska göra dem. Att bli klar med saker och kunna gå vidare. Men ibland kan det vara skönt att få avklarat saker som man har skjutit upp, men jag hoppas att bli klar med alla mina beställningar innan helgen är slut i alla fall de flesta av dem. Men det känns som att jag skulle vilja göra något mer i helgen, se någon film eller skriva lite för jag tänker inte spela bort hela helgen. Sitter nu och funderar över om jag ska ta och se Numb3rs, då jag nästan sett alla webbtv den här veckan och känner mig uttråkad.

Av Marie - 14 november 2014 09:15

 

från hemtex


Ett sätt som jag gillar är att ta in lite rödainslag i inredningen när det börjar närma sig jul. Och att resten av året hålla färgskalen enkel, så att jag kan plocka in olika accenter när jag känner för det under året. Jag gillar tex blått och det har jag på ett par ställen idag, det är till och med så att det är den enda nyansen som jag har mest av. Det finns ett par saker här som jag själv skulle vilja ha. En ullpläd i färgen juligt röd och en skön fårskinnsmatta att lägga på mitt kalla golv.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards