I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Marie - 15 november 2014 23:14

Nu är snart ett par saker på väg, och jag har hittat en inredningsprogram som jag sitter och kollar på. Har inget annat att göra. Men jag gillar att kolla in såna här program lite då och då, så mig gör det inget. Kollade på början av Sherlock tills jag tröttnade på de täta reklamerna och när jag sedan insåg att jag förmodligen hade den senaste serien, vilket jag hade så stängde jag ner hela fönstret. Med 10 reklampauser fördelad på 1,5 timmes avsnitt skulle ha gjort mig mer än tokig. Man får både en och två idéer när man tittar på sådan här tip av program och det gillar jag. Nu är jag ju snart klar med alla mina beställningar den här veckan, så i vismon har varit nödvändig. Och ibland är det inte riktigt lika kul att hämta ut sakerna utan det är roligare att beställa dem och när de sen väl är hemma men det däremellan än inte lika skoj. Men jag har ett par saker kvar innan  jag känner mig klar.

Av Marie - 15 november 2014 09:30

 

från mio


De sista bitarna som jag skulle vilja ha finns på mio. Som husen, änglarna och elljusstaken tycker jag är fina.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards