I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Marie - 17 november 2014 23:45

Hobbit: Femhäraslaget


Pingvinerna från Madagaskar



Paddigton



The good lie


Och så ett par till....

Av Marie - 17 november 2014 23:27


Han läser denna juldikt, ur Tomten


Midvinternattens köld är hård,
 stjärnorna gnistra och glimma.
 Alla sova i enslig gård
 djupt under midnattstimma.
 Månen vandrar sin tysta ban,
 snön lyser vit på fur och gran,
 snön lyser vit på taken.
 Endast tomten är vaken.

Av Marie - 17 november 2014 22:14

Sitter och tittar på en sydfransk långfilm som sändes för några veckor sedan på svt, det är sista dagen imorgon vid midnatt och jag har ingenting bättre för mig men den är är rätt okej. Annars sitter jag och spelar lite, kom för en stund på att det har blivit november något som jag inte har tänkt på förens nu ikväll. En ny del av sims 4 har låst upp som de inte var klara med vid premiären, visst har det varit tråkigt att inte kunna bygga till pool till huset förens den här månaden men man kan även se det som små julafton varje månad när man får något litet ny sak att se framemot. Minns inte riktigt vad sista saken som kommer i December skulle vara för något? Annars är det ett par saker som kommer för uthämtning den här veckan och en av sakerna som redan är framme ser jag verkligen framemot ett fungerande tagentbord. Det är nu två år sedan jag köpte detta som är trådlöst och jag har levt mer än ett år med ett trasigt tagentbord då jag råkade ha sönder ena enter knappen men som tur är så brukar man ha två om har ett normaltstort tagentbord, och jag är så nöjd med den att jag har beställt ett likadant. För jag kunde leva med "bara" en enter knapp men inte med att mellanslags tagenten hindrar mig dagligen. Det finns två alternativ till varför den stejkar, en kopp te eller/och tryckluften sprutat in is mellan tagenterna eller så är det båda ock? Annars är det mest kläder som är på ingång. Jag verkligen behöver både halsduk och jeans nu när vinterna kommer att bli lång?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards