I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Marie - 4 oktober 2009 20:38

Tänk att det är bara 2 månader eller 60 dagar kvar till konserten, kan knappt vänta fast det är en hel del som kommer att hända tills dess, som det nya albumet som kommer om några dagar, nu på onsdag och jag hoppas att jag kommer gilla flertalet av de nya låtarna så man lär sig dem fort och kan sjunga med i allsången om 60 dagar. Igår hade jag ingen lust att skriva några rader fast jag visste att Kevin Richarsson fyllde 38 år igår, får se om jag tar och bättra på mig och även tar och ger några inredningstips i veckan som kommer?


Jag vet i alla fall om att jag ska gå och se Kommisarien och havet: I denna ljuva sommar tid snart, och inte för att den är bra, det är det inte på långa vägar bla för att den är dubbad, utan för att jag inte har något bättre för mig. Men om ni är intresserad av vilka låtar som Bsb ska öppna This is us touren med så är det:

Backstreet´s Back

We´ve got it goning on

PDA

Quit playing games (with my heart)

As long as you love me


PDA är en ny låt från det kommande albumet, och resten av låtarna är skrivna här i sverige av svenska låtskrivare.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards