I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Marie - 15 oktober 2009 19:08

Jag har i ett par dagar inte bloggat alls, pga att jag inte känt för det, och istället har jag passat på och läst en del bla, snart har jag läst ut En shopaholics bekännelser, och den har vart rätt så underhållande så här långt. Men annars har jag gått en sväng idag och även blivit vaccinerad mot svininfluensan. Det gick väldigt snabbt, och så kunde jag fortsätta med min promenad. Men sen beror det på om man måste ta ytterliggare en eller inte, just nu kunde de inte ge något besked om man måste ha en spruta till. Men nu ska jag ta och spela lite, läsa en del och sedan fundera lite grann. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte köpa skorna som jag kollade på i förra veckan, det är nog bättre att köpa något annat i stället, men nu ska jag nog ta och kolla på oskydligt dömd på, tv4s play. Sen sitter jag och fundera om jag ska ta och åka till mormor eller inte? Med tanke på den stundan stormen, om den nu kommer eller inte?? Jag får nog ta och fundera lite till...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards