I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Marie - 12 oktober 2009 23:27

Idag hjälpte jag till att mata lite elsladd, och med de så är all livsfarlig elsladdar historia. I somras upptäcktes det att vi hade elsladdar som var gamla som gatan, och inte längre höll europa måtet, sen har de gradvis bytts ut, tygkapplar plockats bort och det är ett under att huset inte brunnit upp, bokstavligen. Fast jag höll på att ramla ner i kattlådan idag när jag hjälpte till med de sista meterna sladd, men det är en helt annan historia. Förutom det har jag läst en del och önskar att jag snart skulle bli färdig med boken så jag kan lämna in den, spelat en stund och klarade kontrollpunkten på första försöket, jag är imponerad hur bra det går för mig, när jag blir förbanad på hur de vill mosa mig. Sen har jag även hunnit med några avsnitt av Förhäxad, och det känns konstigt att jag snart är mitt i säsong 7 av 8. Men jag ska nog ta och se om OC efter Förhäxad, men nu ska jag snart ta en kopp te, och gå igenom min beställning innan jag går och lägger mig och läser lite grann.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards