I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Marie - 26 oktober 2009 23:41

Jag sitter och lyssnar på låtar som inte kom med på Bsb This is us, och det svänger, ibland är det tur att Youtube finns, speciellt när man bara vill lyssna en lite stund på hur det hade kunnat låtit tillsammans med de andra låtarna. Får se vad jag tar och hittar för mer låtar att lyssna på sedan? Men annars har jag tagit min dagliga promenad som vanligt, och går till och med lite längre just nu, för det finns så mycket annat att se än vad jag är van med, och jag vet inte om det är vädret, årstiden eller något i luften som fått mig att vilja försöka mig på att skriva något i deckare stucket, får se om det blir något av det? Jag kanske väver ihop det, med en annan av mina idéer inom samma område? Imorgon ska jag ta och titta på lite saker och sedan ska jag naturligtvis även försöka komma ut en stund, det är så skönt när man inte känner av höften. Sen får jag se vad som händer imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards