I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Marie - 11 oktober 2009 23:52

Idag har jag knappt gjort något av vad jag trodde jag skulle göra idag, så kan det gå. Inte kom jag ut, för det har regnat en stor del av dagen så istället har jag läst en del, spelat en stund och även tittat på några förhäxad avsnit, kanske inte det bästa i världen att inte ha kommit ut alls, fast det var rätt skönt att inte göra något alls. Men imorgon finns en hel del som ska göras, och det är inte mycket av det som jag ser fram emot, men jag har inget annat val. Annars funderar jag på att snart ta och hälsa på min mormor, men då får denna blogg bli lite vilande, då jag inte har en dator i närheten. Får se om jag får några nya intryck efter resan att skriva om eller om det händer något annat?? Annars har jag en hel del att läsa, som jag tänker ta och återgå till. Och lite annat att spanna in, kanske tar och gör det på väg till mormor??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards